lauantai 7. heinäkuuta 2012

Reissua

Elikkäs perjantaina klo 18 aikaan päästiin perille tänne jonnekkin Kajaanin lähelle mummin luo. Matka meni ihan mukavasti koska auto oli tilava ja oli mukavaa juttuseuraa. Illalla sitten saunottiin ja syötiin. Tänään herättiin aikasin ja lähettiin Kajaaniin markkinakadulla kiertelemään. Eipä siellä mitään ihmeitä ollu, mutta älyttömän hyviä muikkuja kyllä! Sit me käytiin vielä kajaanin linnan raunioilla kiertelemässä. Loppu päivä ollaan oltu täällä mummin luona ja tehty pieniä pihatöitä (kaikki muut teki mä en) :D

Ja tässähän on nyt päässyt käymään niin, että mä muistin kyllä ottaa kameran mukaan ja jopa laturinkin, mutta unohdin tietysti sen piuhan kotii, enkä saa siis kuvia koneelle ennen kun pääsen hämeenlinnaan takas. Eli kuvia laittelen sitten jonkun verran jälkeenpäin tänne. Ja lisäks vielä mulla ei meinaa netti toimia vaan se valikoi aina, että mille sivuille mut tahtoo päästää ja kuinka pitkäks aikaa kerralla. Tänäänkin oon koko päivän koittanut päästä tänne kirjottamaan, mutta nyt vasta pääsin. Eli kirjottelu saattaa olla aika vähäistä ja kuvatonta.

Huominen meillä menee varmaan täällä mummilla istuskellessa mutta maanantaina varmaan sitten puuhaillaan taas jotakin. Ja loppuun tietenkin yks äitini viisaista lausahduksista: "Eiks niillä hamstereilla oo sellanen vähän pallimpi naama?" On se fiksun kuulonen nainen tuo minun äitini <3

3 kommenttia:

  1. Sulle olis haaste :))

    http://grrluxe.blogspot.fi/2012/07/kysymyksia-vastauksiin-virhelyonteja.html

    VastaaPoista
  2. Kyllä sun äitis on tosi fiksu ja filmaattinen :)

    VastaaPoista