lauantai 30. kesäkuuta 2012

Esittelyä

Ajattelin alottaa tän mun blogaamisen pienellä esittelyllä ittestäni ja siitä mitä blogissani kirjotan. Eli mä oon 17 vuotias. Opiskelen lähihoitajaksi ja ens syksynä alkaa toisen vuoden opinnot. Tällä hetkellä oon kesälomalla vailla kesätyötä. Aikaani vietän paljon yksin kotona tai kavereiden kanssa hengaten. Mä asun äitini ja vuotta vanhemman veljeni kanssa kerrostalo kolmiossa. Mulla ei oo erityisiä harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita joten blogilla ei ole tiettyä aihepiiriä vaan aiheet vaihtuu päivän ja mielialan mukaan. Pidän tosi monista asioista ja lukeminen, vaatteet, sisustus, musiikki, lenkkeily, meikkaaminen ja elokuvat on vaan muutamia niistä asioista. Kirjoitan siis päiväkirjamaisesti omasta "normaalista" elämästäni "normaalina" teini-ikäisenä ja kaikesta mitä mun elämään liittyy.  Esittely jää nyt näin lyhyeksi alkuun mutta siitä löytyy pääkohdat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti